ŠOKUJÍCÍ: Přírodní léčba anémie, která opravdu zabírá

Krev se skládá z množství stavebních látek, které jsou potřebné pro fungování našeho organismu. Ne náhodou je krevní obraz základem lékařské diagnostiky.

Je jako zrcadlo – odráží, co v nás zanedlouho vypukne. Hodnoty, které vykazuje naše krev, nás umí včasně upozornit např. na anémii, infekci nebo záněty.

Co je to anémie?

Anémie (chudokrevnost) je časté onemocnění způsobené nedostatkem červených krvinek – erytrocytů.

To způsobuje i snížení množství nosiče kyslíku – hemoglobinu, který je jejich součástí.

Mezi závažné příčiny vzniku anémie patří různé infekce, některé druhy rakoviny, účinky toxinů z chemikálií, léků a drog.

Příznaky a typy anémie

Mezi nejčastější příznaky anémie patří:

• zažloutlá a bledá pokožka
  • bolesti hlavy
  • rychlá únava
  • podrážděnost
  • slabá koncentrace
  • pokles výkonnosti
  • deprese

Anémie způsobená nedostatkem železa – vzniká především při ztrátě většího množství krvi (menstruace, hemoroidy) nebo při nesprávné výživě.

Mezi potraviny s vysokým obsahem železa patří: hovězí maso, ryby, luštěniny (šošovice), vejce, brokolice, špenát. Dobře působí i Spirulina Vulcanico.

Perniciózní anémie – vzniká při nedostatku vitamínu B12, který působí na kostní dřeň, nervový a trávicí systém.

Hemolytická anémie – jedná se o poruchu tvorby enzymů, kdy si tělo vytváří protilátky proti červeným krvinkám.

V důsledku anémie se snižuje imunita a obranyschopnost organismu.

Je proto důležité změnit nezdravý životní styl, např. více sportovat, vyhýbat se alkoholu, kouření a stresu, doplnit stravu o vhodný doplněk stravy.

Případové studie přírodní léčby na 3 pacientech

Pojďme se spolu podívat na výsledky přírodní léčby anémie prostřednictvím užívání Spiruliny Vulcanino v Centru prevence a léčby Vitare v Košicích:

Pacient č. 1:

Věk: 52 let

Pohlaví: muž

V následující tabulce můžete vidět změnu biochemických parametrů krve v průběhu dvouměsíční přírodní léčby pomocí Spiruliny Vulcanico (3 balení), bez užívání jakýchkoli chemických preparátů:

Z výše uvedených výsledků je zřejmé, že Spirulina Vulcanico má širší záběr než jen úprava hodnot základních krevních parametrů.

U pacienta došlo k úpravě hodnoty cholesterolu, nebezpečných triglyceridů, jakož i k úpravě fungování štítné žlázy a zlepšení fungování ledvin.

Pacient č. 2:

Věk: 49 let

Pohlaví: žena

U této ženy po dvouměsíčním užívaní Spiruliny Vulcanico dochází k úpravě hodnot základních krevních parametrů, zlepšení parametrů jater, metabolismu tuků, jakož i hormonálnímu systému a zlepšení fungování ledvin.

Pacient č. 3

Věk: 58 let

Pohlaví: žena

Obdobná situace nastala u třetí pacientky, kde po dvouměsíčním užívaní Spiruliny Vulcanico dochází k úpravě hodnot základních krevních parametrů, zlepšení parametrů jater, metabolismu tuků, jakož i hormonálního systému a zlepšení fungování ledvin.

Spirulinu Vulcanico si můžete zakoupit v našem e-shopu.

Závěr

Na výše uvedených příkladech jsme vám názorně ukázali, jak jednoduše, přírodně a bez užívání léků je možné léčit různé patologie moderního člověka.

Ty totiž s sebou časem přinášejí překvapení, která jsme obvykle nečekali.

Článek připravený ve spolupráci s odborným personálem.